×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

همدلی تیم مدیریت شهری در سنندج روند توسعه را تسهیل می بخشد

فرماندار سنندج گفت: همدلی و وفاق تیم مدیریتی در شهرستان سنندج روند توسعه هرچه بیشتر این شهر را تسهیل می بخشد.

همدلی تیم مدیریت شهری در سنندج روند توسعه را تسهیل می بخشد

  • 1402/02/06 - 20:58
  • - تعداد بازدید: 537
  • - تعداد بازدیدکننده: 533
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZUk
فرماندار سنندج:

همدلی تیم مدیریت شهری در سنندج روند توسعه را تسهیل می بخشد

فرماندار سنندج گفت: همدلی و وفاق تیم مدیریتی در شهرستان سنندج روند توسعه هرچه بیشتر این شهر را تسهیل می بخشد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، حسن عسکری در مراسم افتتاحیه هفته سنندج که در خانه آصف برگزار شد، اظهار کرد: از مجموعه شهرداری سنندج و شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه های فرهنگی که زمینه برگزاری این مراسم و برنامه های متنوع را در راستای گرامیداشت روز و هفته سنه فراهم کردند تقدیر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: 386 سال قبل از این در سال 1046 هـ ق در دوره صفوی و در زمان شاه صفی سلیمان خان اردلان شهر سنندج توسط حاکم کردستان سلیمان خان اردلان بنا نهاده شد.

وی افزود: منظر طبیعی، تاریخی و فرهنگی سنندج، اعضای شورای این شهر را بر آن داشت که طرح نامگذاری یک روز از تقویم سالانه استان با نام روز «سنه» را در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مطرح کنند.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: طبیعتا گرامی داشت هفته سنندج یک ظرفیت خوب است تا بتوانیم ویژگی های برجسته این شهر را بیش از پیش به مردم داخل و خارج از کشور بشناسانیم.

عسکری گفت: هفته سنه ظرفیتی کم‌نظیر برای احیای آداب و رسوم اصیل گذشتگان و آشنا کردن نسل جوان با آثار هنرمندان، مفاخر و مشاهیر کرد است.

وی در ادامه مردم کردستان و خاصتا شهر فرهنگی سنندج را سزاوار بهترین خدمت ها دانست و عنوان کرد: مردم سنندج شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند و از اینکه خدمت گذاری مردم این شهر هستیم به خود می بالیم.

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه وفاق و همدلی خوبی بین تیم مدیریتی شهرستان وجود دارد که زمینه خدمت رسانی را بیش از پیش تسهیل می کند، اضافه کرد: وجود دارد که این روند توسعه شهر را تسهیل می کند.

عسکری با تاکید براینکه طی سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه عمرانی انجام گرفت که رفع مشکل آب سنندج از شاخص ترین آنها بود، گفت: پروژه انتقال آب شرب سنندج که از مطالبات جدی شهروندان بود با صرف اعتباری بالغ بر 850 میلیارد تومان با پیگیری استاندار در کمتر از 10 ماه اجرا شد.

وی اذعان کرد: در حوزه رفع مشکلات حواشی شهر هم در سال گذشته با تلاش دستگاه های مختلف اقدامات خوبی انجام شد که این روند در سالجاری با سرعت هرچه بیشتر ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان سنندج از اجرای پروژه کریدور شمال جنوب در سالجاری خبر داد و گفت: اعتبارات قابل توجهی برای اجرای این پروژه مهم و استراتژیک پیش بینی شده است.

عسکری اذعان کرد: پروژه سرمایه گذاری مجموعه تفریحی توریستی صلوات آباد هم از دیگر برنامه های امسال در شهر سنندج است و پیمانکار فاز اول آن تعیین شده است.

انتهای پیام

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری
  • کد خبر : 166
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب